Limited Edition
Limited Edition poznat je po prirodnosti materijala. Tkanine, točnije sirovine kojima se koriste su lan, svila i stopostotna novozelandska vuna.
Limited Edition
Limited Edition poznat je po prirodnosti materijala. Tkanine, točnije sirovine kojima se koriste su lan, svila i stopostotna novozelandska vuna. Pri izradu nastoje dodati eko vlakna poput modrih algi što je novitet u svijetu izrade tkanina. Zanimljivost je da su prva tvrtka u svijetu koja je proizvela reciklirani vanjski teoih, model Poolside.
Kako bi svojim kupcima pružili što kvalitetniji proizvod a potom izbjegli prekomjernu proizvodnju, tepihe proizvode isključivo po narudžbi.
Još se jedna zamamljivost veže za Limited Edition a to je da su tvrtka koja na svojim halama i zgradama ima postavljenje fotonaponske panele te sami sebe opskrbljuju električnom energijom. Također sve se zgrade nalaze u neposrednoj blizini jedna druge, što značajno smanjuje emisiju štetnih plinova uzrokovanih prijevozom.
Podsjetite naše salone kako bi se uvjerili u kvalitetu proizvoda i pronašli pravi tepih za sebe.
“Predanost radu dovela je tvrtku na zavidnu razinu pa tako njihov izložbeni prostor nalazimo svega stotinjak metara od Slavoluka pobjede u Parizu. Čista potvrda kvalitete i vrhunskog dizajna.”
POVIJEST TVRTKE LIMITED EDITION
Kada bi trebalo povezati dvije riječi obitelj i dizajn a zatim im dodati ekologiju, dobili bi smo Limited Edition. Obiteljsku tvrtku koja se bavi proizvodnjom najprirodnijih tepiha. Direktorica i osnivačica Limited Editiona Katia Dewitte uspješno vodi tvrtku zajedno sa svojim suprugom Philippeom i bratom Jamesom.
Predanost radu dovela je tvrtku na zavidnu razinu pa tako njihov izložbeni prostor nalazimo svega stotinjak metara od Slavoluka pobjede u Parizu. Čista potvrda kvalitete i vrhunskog dizajna.
Katia Dewitte inspiraciju za nastanak novih tepiha pronalazi putujući i upoznavajući nove kulture, tako se u kolekciji mogu pronaći tepisi s motivima Afrike, poput modela Bohemian, Alfresco Wave i drugih. Bezvremenska elegancija zajedno s vizijom o budućnosti zaštitni je znak brenda.